Inspiracje-medaliony dwustronne

Ostatnio trafiłam w Internecie na bardzo fajny sklep, który prowadzą kuzynki Sabrina i Glena. Dziewczyny mają fantastyczny pomysł, jak za pomocą biżuterii można przekazać  uczucia, wsparcie i pozytywne emocje dla drugiej osoby.

Projektantki skupiają się na medalionach dwustronnych, strona frontowa zawiera slogan lub obrazek, sens którego jest wyjaśniony na odwrocie.

Myślę, że takiego typu medaliony idealnie się nadają na prezenty dla mamy, koleżanki czy nawet babci.

Chyba skuszę się na strasznie popularny motyw: ‘ KEEP CALM and CARRY ON”, musze się zastanowić, co chce na drugiej stronie. icon smile Inspiracje medaliony dwustronne

inpiration dwustronne Inspiracje medaliony dwustronne pozdrawiamy serdecznie

Beads

Komentarzy: 22

  • 1
    minimysz
    6 lutego 2012 - 11:17 | Stały link

    Ciekawy pomysł :)

  • 2
    Jolanta
    6 lutego 2012 - 16:37 | Stały link

    Super! Kiedy można się spodziewać nowej dostawy?

    • 3
      7 lutego 2012 - 08:51 | Stały link

      Dostawa powinna być w ok. 15 lutego. Sami już nie możemy się doczekać, co parę godzin sprawdzamy jak tam postępy. Tym razem dostawa powinna być na partię we wcześniejszej spodziewamy się samych nowości. Wyślemy informacje o dostawie do wszystkich klientów.
      Pozdrawiamy serdecznie,
      xoxo
      Beads

      • 4
        Jolanta
        8 lutego 2012 - 14:36 | Stały link

        Ja też już nie mogę się doczekać! Czy w tej dostawie będą malutkie kaboszony 8mm? Zakochałam się w nich, a niestety nie są już dostępne :(

        • 5
          10 lutego 2012 - 11:11 | Stały link

          Witam Pani Jolanto,
          Tak, kaboszony 8 mm będą w dostawie. Tak jak mówiliśmy dostawa będzie podzielona na partie, bo producenci nie wyrobili się w czasie. Te kaboszony powinny być w drugiej partii :)
          Pozdrawiamy,
          Beads

          • 6
            Jolanta
            10 lutego 2012 - 15:00 | Stały link

            Dziękuje:)

  • 7
    Marcka
    13 lutego 2012 - 20:44 | Stały link

    Przepraszam, chciałam tylko zapytać czy zapięcie do łańcuszka kulkowego jest srebrne? A i jeszcze w jakim kolorze jest kokarda łącznik ?

    • 8
      14 lutego 2012 - 14:49 | Stały link

      Dodaliśmy już w opisie przedmiotów kolor- antyczny brąz, jest trochę inny odcień niż standardowy, ale myślę ze wciąż sie łapie w to określenie.
      Pozdrawiamy serdecznie,
      Beads

  • 9
    Jolanta
    14 lutego 2012 - 14:34 | Stały link

    Witam! Czy wszystkie nowości zostały już dodane?

    • 10
      14 lutego 2012 - 14:51 | Stały link

      W tym tygodniu spodziewamy sie dostawy z uzupełnieniami i nowościami, przy dobrych wiatrach paczka jutro bedzie u nas. Więc jeżeli jest Pani zainteresowana, radziłbym zaczekać z zamówieniem.
      Pozdrawiamy serdecznie,
      Beads

      • 11
        Jolanta
        14 lutego 2012 - 15:08 | Stały link

        Dziękuje za odpowiedź:) Będę czekać:p

  • 12
    15 lutego 2012 - 19:09 | Stały link

    oooo…ciesze sie że trafiłam tez na waszego bloga:)))…..te medaliony to faktycznie ciekawy prezent…dzieki za namiar..idę poogladac:)))pozdrawiam

  • 13
    Ewelina
    15 lutego 2012 - 19:53 | Stały link

    Dzień dobry, chciałam zapytać czy wiecie Państwo kiedy przyjdzie dostawa z łańcuszkami kulkowymi, karabińczykami, koralikami z masy perłowej oraz drobnymi koralikami ? Pozdrawiam gorąco !

  • 15
    an.
    16 lutego 2012 - 11:07 | Stały link

    Czy to już ostatnia partia w dostawie? Już nie mogę doczekać się zamawiania :)

    • 16
      16 lutego 2012 - 21:12 | Stały link

      Spodziewamy się dostawy uzupełniającej za ok. 2 tygodnie, tam powinno sie znaleźć wszystko co nie załapało się do tej i trochę nowości.
      Beads

  • 17
    Oliwka
    16 lutego 2012 - 14:50 | Stały link

    Czy łańcuszek kulkowy w kolorze antycznego brązu jest już wykupiony ?

  • 18
    Marcka
    16 lutego 2012 - 14:54 | Stały link

    Przepraszam że znów zawracam Państwu głowę, ale tylko chciałam zapytać czy łańcuszek kulkowy w kolorze antycznego brązu jest już wykupiony?

    • 19
      16 lutego 2012 - 21:09 | Stały link

      Nie zrobił producent tego wzoru na czas i ten łańcuszek powinien być w dostawie uzupełniającej.
      Beads

  • 20
    Ania
    16 lutego 2012 - 18:02 | Stały link

    Właśnie zrobiłam moje pierwsze zakupy w sklepiku :) super asortyment, niemogę doczekać się przesyłki :)

  • 22
    Magda
    19 lutego 2012 - 17:29 | Stały link

    ja na pewno będę, już niedługo :D

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>